c.m.v. De Harmonie houdt de moed er in

We leven in een bijzondere tijd en dit vraagt om aanpassingen. Veel is niet meer mogelijk en ons geduld en onze flexibiliteit worden op de proef gesteld. Voor ons als muziekvereniging is dat het missen van het samen musiceren. Het bij elkaar komen, oefenen, de muziek die je samen ten gehore brengt en de gezelligheid, worden gemist. Het bevrijdingsconcert dat we samen met muziekvereniging Prins Hendrik uit Scheemda op 5 mei in de Klinker zouden geven, is geannuleerd. Een mooi doel waar we naar toe werkten en waar we ons op hadden verheugd.
We houden binding met app-groepen en hier en daar wordt er nog muziek gemaakt. Ons jeugdorkest heeft zijn eigen solistenconcours. Thuis een muziekstuk instuderen en filmpje opsturen naar de groepsapp. Heel leuk en we blijven zo een beetje actief. Wanneer we weer ‘los mogen’ dan hopen we zo snel mogelijk weer ergens onze muziek ten gehore te brengen. Muziek betekent zoveel en doet de mens goed. U hoort van ons!