Voorjaarsconcert “Vrijheid door muziek”

Zaterdagavond 18 april heeft de CMV de Harmonie zijn jaarlijkse uitvoering gegeven in de Vennekerk in Winschoten. De kerk was voor dit concert mooi aangekleed met linten en spotlights. Dit jaar stond de muziekkeuze in het teken van film en musical muziek. Daarnaast werd er stil gestaan bij de bevrijding van Winschoten op 15 april 1945 , 70 jaar geleden. De vlaggen van Nederland en van  “onze bevrijders” hingen uit. Er werd onder andere de “Concert march from 1941”, “Colonel Bogey on parade” en een medley van Glenn Miller ten gehore gebracht en de nummers werden met een powerpoint presentatie ondersteund. In de pauze brachten leden van de  streetband  “De Klinkers” nieuwe nummers uit hun repertoire ten gehore. De reacties van het publiek en de muzikanten waren unaniem, het was een geslaagd concert met goed in het gehoor liggende muziek !

Bekijk foto’s in het fotoalbum >