Voorjaarsconcert “Voices of Youth”

Zaterdagavond 30 maart heeft CMV “De Harmonie” een voorjaarsconcert gegeven met als klinkende naam “Voices of Youth”. Een concert dat in het teken stond van onze jeugdige muzikanten. Het jeugdorkest, welke op dit moment uit 10 leden bestaat en iedere woensdagavond repeteert onder leiding van Geertje Nobbe, heeft deze avond hun première gehouden. Onder grote belangstelling van familie en vrienden werden er mooie nummers ten gehore gebracht met als hoogtepunt Boomwhackers Fiesta, dat samen met het orkest werd gespeeld. Hun beloning was dan ook een groots applaus! Een deel van de jeugdgroep speelt ook mee in het groot orkest. Marsmuziek, musicalsongs en swingende nummers wisselden elkaar af. Het publiek heeft, in een “lente-achtige” Vennekerk, genoten van de muziekstukken van zowel de jeugd als van de volwassen muzikanten.