Voorjaarsconcert “Springtime” m.m.v. Chr. mannenkoor Albatros

In 2018 viert CMV De Harmonie haar 65 jarig jubileum. Om dit heuglijke feit te vieren heeft De Harmonie op zaterdagavond 10 maart een lenteconcert genaamd “Springtime” gegeven in de Vennekerk te Winschoten.”Springtime” verwijst naar de tijd van het jaar maar ook naar de muziekkeuze en energie van De Harmonie. Jonge muzikanten die met veel plezier hun blaasinstrument of de trom bespelen! Het jeugdorkest van De Harmonie trad deze avond voor het eerst op met “Easy Pop Suite” en “Cheerleader”. Albatros bracht het publiek in vervoering met bekende Russische nummers als Moskou bij nacht, Troika en Kalinka.
De Harmonie speelde Glasnost wat ook verwijst naar Rusland. Nummers als Saxophone Jubilee en Matrimony bezorgden het publiek een swingend gevoel. Als klapper van de avond brachten Albatros en De Harmonie samen het nummer King all glorious ten gehore! “Springtime”, een sfeervol, muzikaal, harmonieus en drukbezocht concert.