Valentijnsconcert

Op zaterdagavond 18 februari heeft De Harmonie een Valentijns concert gegeven in de Vennekerk. De kerk was hiervoor versierd met rode harten met ballonnen in hartvormen.

Voor de pauze werden nummers als A tribute to Elvis, I do it for you, Love changes everything en You rais me up door het orkest gespeeld. Daarna speelde de jeugd an new adventure, Monsterkids en Noodgeval, gedirigeerd door Geertje Nobbe, zij speelt ook mee in het orkest.

Na de pauze is het podium aangepast met vlaggen en staanders en is het programma welke gespeeld is tijdens het Survento festival nogmaals ten gehore gebracht, onder leiding van onze dirigent Gosse Reijenga. Het publiek werd via de beamer met De Harmonie meegenomen naar Het Lagerhuis in Londen waar we wederom in contact kwamen met Mr. Speaker en we vol enthousiasme Let me entertain you, Somting stupid, The Beatles in concert en meerdere nummers hebben gespeeld. De avond is afgesloten met “Ik heb je lief” van Paul de Leeuw.

Het hele programma is door het publiek enthousiast ontvangen.

Klik hier voor meer foto’s