Survento fanfare festival Surhuisterveen 12 november 2022

Tijdens ons optreden gaan we op reis naar Groot Brittannië, de vlaggen wapperen aan de standaards en Mr Speaker zit op zijn zetel in het lagerhuis. We beginnen met “Let me entertain you” en dan volgt er een medley van the Beatles.
Fré treedt op als solist in “Farmer’s Fair” en behaalt hiermee een 1e prijs.
Er is steeds contact tussen Mr. Speaker en Mr.Conductor (de dirigent). Tijdens “Land of Hope and Glory” zwaait het publiek mee met de uitgedeelde vlaggetjes. Dit geeft een feestelijk tintje aan het optreden. Ook spelen we het gevoelige “Londonderry air” en wordt ons optreden afgesloten met de vrolijke “Floral Dance”.
De Harmonie verdient hiermee de 2e prijs in zijn categorie.

We kijken terug op een heel mooi festival.
De voorbereidingsperiode heeft heel wat energie gevraagd van een groepje mannen. Hartelijk dank voor jullie inzet! Het heeft ook geleid tot Teambuilding binnen onze vereniging! De voorpret was overduidelijk aanwezig.
Dank aan Bert Nobbe voor het willen bedienen van de projectie. En dank aan onze Mr. Speaker, Gert Grimmius, die een belangrijke rol innam in het verloop van het programma. “Order, order” blijft nog lang een gevleugelde uitdrukking binnen onze vereniging.
Met dank aan onze buschauffeur Fré voor de plezierige reis.