studiedag zaterdag 21 mei 2016

Op zaterdag 21 mei hebben de leden van de Harmonie, samen met hun nieuwe dirigent, een studiedag gehouden bij Gasterij Smits in Midwolda. Het doel van deze dag was om te repeteren voor het festival op Borkum en om kennis te maken met onze  nieuwe dirigent Gosse Reijenga.

De catering voor deze dag was zeer goed verzorgd, op tijd een pauze voor een kopje koffie of thee en om 12.30 uur een uitgebreide lunch. Om 14.00 uur werden er twee muzikanten in het zonnetje gezet, te weten Karst Zijlstra, 40 jaar muzikant en Jan Maathuis, 50 jaar muzikant. De jubilarissen kregen, onder het toeziend oog van hun familieleden,  door de voorzitter een oorkonde en insigne uitgereikt. Daarbij werd hen nog een mooi boeket overhandigd.

Om 14.30 uur werd de repetitiedag afgesloten met een “klein concert” waarin de nummers voor het festival gespeeld werden voor publiek.