Koninklijke onderscheiding voor Anjo Walma

lintje Anjo WalmaOp dinsdagochtend 26 april heeft  de heer Anjo Walma een koninklijke onderscheiding gekregen. Op deze ochtend werd de penningmeester van de Harmonie onder valse voorwendsels uitgenodigd voor een kleine bestuursvergadering in één van de zalen bij de Vennekerk.

Om 10.15 uur werd hij uit “de vergadering” gehaald door burgermeester Pieter Smit. In de feestelijk “oranje” versierde zaal Irene waren heel veel familieleden en bekenden van Anjo aanwezig.

Na een korte toespraak waarin Anjo’s functies binnen het bestuur en zijn andere vrijwilligers werkzaamheden werden aangehaald, heeft  de burgemeester  Anjo Walma benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau en werd de medaille opgespeld.

Hierna volgden de felicitaties, werden mooie boeketten overhandigd en was er tijd voor een kopje koffie en “oranje gebak”.