Feestelijke huldiging jubilea bij “De Harmonie”  Winschoten

Maar liefst 3 jubilarissen werden op woensdag 1 juli j.l. gehuldigd tijdens de repetitie van de cmv “De Harmonie”. Nietsvermoedend kwamen zij naar de Wilgenborg in de Blauwestad waar, vanwege de corona maatregelen, de repetities plaatsvinden. Hier hadden zich inmiddels ook familieleden van het drietal verzameld. Engel Klap, Geertje Nobbe – Klap en Peter van Schie zijn respectievelijk 60, 25 en 40 jaar muzikant. Engel is een echte all-rounder en bespeelt de bugel, bas, cornet en tegenwoordig euphonium. Geertje speelt bugel en daarnaast zet zij zich binnen de vereniging in voor de jeugdleden als dirigente en muziekcoach en organiseert ze activiteiten buiten de repetitie om. Peter is sinds 2004 lid van De Harmonie en bespeelt de trompet. Daarnaast is hij actief bij ”de Klinkers”, de streetband van “De Harmonie”. De jubilarissen werden ieder persoonlijk toegesproken en  kregen een insigne, oorkonde en bloemen uitgereikt door de voorzitter.