Concert van pop tot klassiek 23 november

Op vrijdagavond 23 november heeft De Harmonie, als afsluiting van het jubileumjaar, een groots concert gegeven in Cultuurhuis De Klinker in Winschoten. Met medewerking van musicalsterren Hilke Bierman en Gerben Grimmius werden er bekende musicals gespeeld en gezongen. Daarbij het operettekoor Amicitia uit Winschoten met operette melodieën en klassieke hits. Het koor werd zowel begeleid door een pianist, Eine Nacht in Venedig, als door een ensemble van De Harmonie, Wien, du Stadt meiner Träume. Hierbij nog populaire nummers als Abba Gold, gezongen door Hilke en Gerben samen, Rood van Marco Borsato, A tribute to Elvis, beide indrukwekkend vertolkt door Gerben Grimmius. Hilke Bierman liet het publiek ontroeren tijdens haar optreden met “Gabriella’s song”. Een groots opgezette dia presentatie zorgde met beelden voor de nodige sfeer.