Concert ” Splash” m.m.v. Alex Vissering en Shantykoor Maritiem

Op vrijdagavond 18 november heeft de Harmonie, onder leiding van Gosse Reijenga, haar jaarlijks concert gegeven met als titel “SPLASH”  wat staat voor spetterend en  sprankelend! Dit concert werd gehouden in het nieuwe cultuurhuis De Klinker in Winschoten. De Harmonie, Alex Vissering en Maritiem hebben gezorgd voor een mooi gevarieerd programma. De Harmonie speelde nummers als Nordic Fanfare and Theme, The Fields en Pirates of the Caribbean. Alex Vissering zong bekende nummers solo en werd ook bij bepaalde liedjes door het orkest begeleid. Maritiem bracht zeemansliederen ten gehore. Het slotnummer “De Groanrepubliek” was een gezamenlijk optreden van de Harmonie, Alex Vissering en Maritiem. Mooie decorstukken en een beamer presentatie zorgden voor de visuele ondersteuning.