Scholenproject

schoolprojectDe meeste muzikanten zijn ooit als kind begonnen met muzieklessen en daardoor enthousiast geraakt voor de fanfaremuziek. Een tijdje geleden stond er een artikel in de krant waarin werd verteld hoe belangrijk samen musiceren of zingen kan zijn in de opvoeding van kinderen.

Creatief bezig zijn, zelfontplooiing, samenspelen en luisteren zijn begrippen die van toepassing zijn in het musiceren.

‘Om als vereniging, zowel kwalitatief als kwantitatief, op een goed niveau te blijven, organiseren wij lessen en workshops om mensen te enthousiasmeren’.

Muzieklessen op de Maranathaschool, de Vossenburcht in Winschoten en Het Baken te Westerlee
Op dit moment worden er muzieklessen aangeboden op de Maranathaschool, de Vossenburcht en Het Baken. Een aantal leerlingen spelen zeer enthousiast op de bugel. We hopen dat we ons orkest in de toekomst kunnen uitbreiden met een aantal jeugdige muzikanten.