Over ons

CMV De Harmonie is opgericht op 9 februari 1953. Dit fanfare orkest is voortgekomen uit de 2 oud-Winschoter verenigingen Patrimonium en Deo Dicatus. De naam symboliseert dat beide verenigingen ‘in harmonie’ met elkaar zijn verder gegaan. Nu, 70 jaar later is “De Harmonie” een eigentijds fanfareorkest die gevarieerde muziek ten gehore brengt.

CMV De Harmonie is een vereniging waar de leden in een fijne sfeer hun beste beentje voor zetten om een zo goed mogelijk niveau te bereiken.

De Harmonie is nog steeds een springlevende vereniging. Regelmatig werken we mee aan kerkdiensten en geven we zaal- en buitenconcerten in Winschoten maar ook daarbuiten. De muziek die gespeeld wordt is erg divers. Tegenwoordig worden alle stijlen muziek door ons vertolkt. Van pop tot klassiek en van koraal tot jazz. Lees hier meer informatie over: