Oude uniformen naar Roemenië

In verband met ons jubileumjaar zijn de leden van de Harmonie in het nieuw gestoken. De heren zijn voorzien van  een zwart pak, wit overhemd met paarse stropdas en een blauw overhemd. De dames zijn nu in het bezit van een zwarte pantalon met zwart jasje, een paars bewerkt shirt en daarnaast nog een witte blouse. Zodoende is er voor verschillende concerten passende kleding.

Door deze aanschaf zijn de oude uniformen overbodig geworden. Er is contact gemaakt met de werkgroep Roemenië Onstwedde en via deze groep zullen de uniformen bij stichting HOE (Hulp Oost Europa) terecht komen.

Zaterdagmorgen 7 september hebben enkele bestuursleden ruim 12 bananendozen vol uniformen, bijpassende overhemden en strikken naar het inzamelpunt in Onstwedde gebracht.

We hopen dat de uniformen bij een muziekvereniging in Roemenië terecht komen en daar nogmaals hun diensten kunnen bewijzen.